Budowanie patriotyzmu konsumenckiego

Budowanie patriotyzmu konsumenckiego jest jednym ze statutowych celów naszego Związku Zawodowego, szczególnie w sektorze żywności Zachęcamy Was do zapoznania się z najnowszym artykułem na portalu farmer.pl w którym przedstawiono bardzo ciekawe wyniki badań opinii publicznej w zakresie preferencji Polaków dotyczących produktów żywnościowych. Choć większość respondentów deklaruje, że istotnym czynnikiem podczas wyboru żywności jest kraj jej pochodzenia, to dla 26% nie ma to znaczenia.

https://www.farmer.pl/…/czy-polacy-kieruja-sie…

Musimy przekonać wszystkich, że polska żywność jest lepsza i zdrowsza Wybierając krajowe produkty nie tylko wspieramy lokalne rolnictwo i przedsiębiorczość, ale również dbamy o środowisko i zrównoważony rozwój, bowiem skracamy łańcuch dostaw Chyba nikt nam nie wmówi, że pomidory z Hiszpanii, ziemniaki z Cypru, czy wieprzowina z Danii dostarczana jest do Polski całkowicie zeroemisyjnym transportem…

Jak można wspierać patriotyzm konsumencki?

Zwracajmy uwagę na pochodzenie produktów: Przy zakupach zastanówmy się, czy nie ma lokalnej alternatywy, a dokładniej WYBIERAMY POLSKIE PRODUKTY.

Dzielmy się z innymi: Polecajmy polskie marki, dzielmy się swoimi odkryciami, wspierajmy lokalnych producentów.

Wartościowe prezenty: Szukajmy polskich produktów również przy okazji prezentów. To wspaniały sposób na podkreślenie wartości naszego kraju.

Razem możemy zrobić naprawdę dużo! Niech nasze codzienne wybory staną się narzędziem budowania silnej i rozwijającej się Polski.

Wybieramy polską żywność, bo to jest nasza #WSPÓLNASPRAWA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *